سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

وزیر راه و شهرسازی، احمد نیکخواه نائینی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و اطهره نژادی را به سمت مشاور عالی خود منصوب کرد.

اطهره نژادی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا وزیر راه و شهرسازی، احمد نیکخواه نائینی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و اطهره نژادی را به سمت مشاور عالی خود منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، فرزانه صادق مالواجرد امروز طی حکمی احمد نیکخواه نائینی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری منصوب کرد. پیش از این خسرو دانشجو ـ معاونت معماری و شهرسازی را بر عهده داشت که از ۹ مرداد سال گذشته جایگزین مالواجرد در این سمت شده بود.

امروز همچنین اطهره نژادی با حکم صادق مالواجرد به عنوان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی منصوب شد. پیشتر سید عبدالمجید شجاع عهده‌دار این سمت بود.

گفتنی است، احمد نیکخواه نائینی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه علم و صنعت است و از سال ۱۳۸۸ در معاونت معماری و شهرسازی مشغول به خدمت بوده است. وی همچنین در دولت های یازدهم و دوازدهم و در ابتدای دولت سیزدهم در سمت مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری و در دولت سیزدهم به عنوان سرپرست دفتر طرح‌ریزی شهری و طرح‌های توسعه و عمران فعالیت داشته است.

از سوابق اجرایی نژادی نیز می‌توان به کارشناس مرکز امور مشارکت زنان،کارشناس پژوهشی دانشگاه تهران، کارشناس و رئیس گروه برنامه ریزی معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری، مدرس دانشگاه، مسئول کمیته محیط زیست خانه فرهنگ و توسعه پایدار، مسئول کمیته آموزش انجمن ارزیابی محیط زیست، عضو هبات تحریریه خبرنامه فرهنگی – اجتماعی زنان، همکاری با هیات تحریریه نشریه مرکز توانمندسازی سازمان های جامعه مدنی و همکاری با هیات تحریریه نشریه سبای شبکه سازمان های غیردولتی زنان ایران اشاره کرد.

کد خبر 878851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    2 3
    اول کاری سرپرست قحط الرجال اصلاح طلب ها تمامی نداره
  • آقا پسر IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    1 0
    به ما چه
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    2 0
    مبارک باشه ۱۶ تا سازمان زیر مجموعه وزارت مسکن رئیس لازم دارند تازه مشاور انتخاب شده یا خیلی صبرتون زیاده یا ندارید که بذارید قحط الرجال اصلاح طلبی است
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    2 0
    واقعا اصلاح طلبها کجا هستن